środa, 24 lipca 2013

NOWOŚĆ! U nas już w sprzedaży


Specjalnie dla naszych psich przyjaciół rozszerzamy działalność - zaczynamy produkować zabawki dla szczeniąt, psów dorosłych małych i dużych.

Na dobry początek, wprowadzamy do sprzedaży na stale kolekcję "LETNI BLUE", która jest w pięknych letnich barwach niebiesko-szarych z dodatkiem bieli....

W stałej sprzedaży, na dobry początek, znajdą się trzy modele szarpaków:
okrągły


skręcany warkocz

kwadratowy

Twardość zabawki zależy od siły związania supełków, które tworzą szarpak, więc każdy z Was znajdzie coś dla swojego psa. Produkty wykonane są z produkowanego w Polsce polaru (nie jest to "koc z ikea" pocięty na kawałki) o gramaturze 250g/m2, materiał ten posiada certyfikaty włókiennicze, więc jest to bardzo dobrej jakości polar.

Ceny zaczynają się już od 4.00zł!!!!!

Kolorystyka - granat, niebieski, niebiesko-szary, jasny szary i biały. Czekamy na dostawę jesiennych kolorków, które będą trochę nawiązywać do pięknej polskiej "Złotej" jesieni. Jesteście ciekawi?!

Szczegóły oczywiście na naszej produkcyjnej stronie - zapraszamy :)

1 komentarz:

  1. Mam gdzieś takie szarpaki gdyż mój psiak zresztą jak wiele innych bardzo lubi tego typu zabawy. Ja również często robię zakupy w sklepie groomerskim https://sklep.germapol.pl/ w którym jak na ten moment mogę znaleźć wszelkie interesujące mnie kosmetyki do pielęgnacji mojego psa.

    OdpowiedzUsuń